Selasa, 14 Mei 2013

TIPS UTK MENDAPATKAN ANAK MELALUI KAEDAH ISLAM


Assalamualaikum sahabat :) 

Saya dapat banyak msg bagi petua bagaimana hendak memudahkan dapat zuriat .. 
Terima kasih atas keprihatinan sahabat semua yang memberi petua pada saya. 

Antara petua yang saya terima dari seorang sahabat ini. Sebenarnya petua ini isteri saya telah lama amalkan sejak tahun ke 2 perkahwinan kami. Saya sahaja belum amalkan menggunakan kurma dan susu kambing. 


TIPS UTK MENDAPATKAN ANAK MELALUI KAEDAH ISLAM :

1 . AMBIL KURMA HASIL DR TGN SUAMI 5 BIJI DAN ISTERI 5 BIJI
(ISTERI PEGANG 5 N SUAMI PUN PEGANG 5)
2. LETAKKAN SEDIKIT SUSU (IKUT SUKATAN YG ANDA MAHU)
3. SUAMI DAN ISTERI MINUM JUS TERSEBUT, AMALKAN SETIAP PAGI...
4. BACA SURAH MARYAM JIKA BERKEHENDAKKAN ANAK PEREMPUAN ATAU SURAH
YUSUF JIKA ANAK LELAKI...(LEBIH AFDAL KEDUA-DUANYA SEKALI)
5. AMALKAN SURAH TERSEBUT
6. DISIPLIN UTK AMALAN2 DIATAS KENA TINGGI
7. JAGA SOLAT

Selamat mencuba untuk kami suami isteri dan sahabat yang ingin mencuba :) InsyaAllah setelah kita berusaha, berusaha, berusaha tanpa putus asa, berdoa, doa, doa, doa terus berdoa
lalu kita bertawakkal pada Allah menentukan segalanya. Senyum :)


copied from: adam corrie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan